15 Mart 2011 Salı

Mimlendim :)


Yaptıklarına bayıldığım Ayla beni mimlemiş :) İşte cevaplarım;

-Hayalinizdeki meslek nedir?
Hayallerimdeki meslek küçükken dansözlük, şarkıcık gibi şaşalı mesleklerle başlayıp büyüdükçe daha oturaklı mimarlık, modelistlik gibi mesleklere büründü. Ama Türkiye'de hayallere değil öys'ye (benim zamanımdaki adı) bağlı olduğu için Turizm okudum ve iyi bir yiyecek içecek yöneticisi olmayı hayal ettim :) Gelin görelim ki yönettiğim topluluk bizimkiler, yer ise benim mutfağım :) Yine de bir ucundan yakalamış sayılırım ;)

-Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
Casmir! Çikolata ve vanilya kokusu, kendimi bildim bileli değiştirmem artık imzam gibi...

-Çay mı kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü sütsüz? 
Hem çay, hem kahve. Bağımlıyım galiba :)  Tek şekerli çay, sade 2 şekerli kahve, şekerli türk kahvesi.
 
-En önemli makyaj hileniz?
Maskara :) Sarışın olduğum için kirpiklerimde sarı :(   

-Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi ne dilerdiniz?
Bütün güçlerini bana vermesini :) Haha! kim cinmiş gösterirdim ona! Cini suya götürür susuz getirirdim nihahahaaa.... :D

-Kahvaltı,öğle yemeği,akşam yemeği veya tatlı.Bu öğünlerden ömrünüz boyunca sadece bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız hangisi olurdu?
Akşam yemeği. Ailecek yenen, yerken de eğlenilen akşam yemekleri favorim.

-Eğer Hello Kitty olsaydınız kurdeleniz ne renk olurdu?
Bende 2 tane oğlan olduğu için kız figürlerine uzağım. Deseniz ki Ben10, Bakugan, Cars anında cevap veririm :) Ama olay kurdeleyse kırmızı olurdu. Kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun! :)

-Eğer ömrünüz boyunca birtek takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?
Aylacığıma şiddetle katılıyorum. Alyansım!
 
-Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
Bu soruya kadar tıkır tıkır geldim ama bak şimdi durdum kaldım! 
Küçükken babam çok azmetti ama ben beceremedim; sanırım bir müzik aleti çalmak isterdim!?!
 
-Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
Nemlendirici
 
-Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?
İsterdim, tabi niye istemiyim :) Hürrem'le Sülüman napıcaklar göreyim, çarşambayı beklemiyim :) :) :)

-Gizli ünlü aşkınız kim?(fotoğraf koyun)
Biskolata stars reklamında oynayan yakışıklıları gözüm bayaa tuttu :) Ama hangisini seçsem tam karar veremedim. :) Fotoğraf yetmez, video koyuyorum :) Doya doya izleyin... :):):)



-Neden blog tutmaya başladınız ?
İlginç şeyleri denemek ve dünya mutfaklarını uygulamayı seviyorum ancak yemeklerim antin-kuntin, fan-fin-fon şeklinde algılandığı için kendime beni anlayan bir kitle bulma arzusuyla bu işe girdim. Siz takipçilerim gibi şeker insanlarla yazışmak da çikolatalı cupun üzerindeki krema gibi tatlı oldu :)

-Şimdi bu mimi kimlere yollayacaksın? 
Deryayla
Hayat Cafe
Gülcan'ın Sevimli Mutfağı
Alternatif Mutfak
Kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...