12 Ekim 2011 Çarşamba

Mim :)

Sevgili arkadaşlarım Nesliname ve Sevda beni mimlemiş. Çantamı ve içindekileri sormuşlar :)

Değişik çantaları kullanmayı çok seviyorum. Mevsime, gideceğim yere ve giysilerime göre çantamı değiştiriyorum. Bu yüzden belli bir çanta resmi yollamıyorum size. Ama çantamın içindekiler genel olarak bellidir. Cüzdan, telefon, anahtarlar, güneş gözlüğü, ıslak mendil, kağıt mendil, bir de ruj.


İşte çantamdakiler :)

Bu mimi yanıtlamak isteyen herkese yolluyorum.

Sevgiler...



3 yorum:

♥ NeSLiNaMe ♥ dedi ki...

Mimi alip cevapladigin icin tesekkür ederim canim :) kadinlar cantasiz olabilirlermi :) hayir tabiki :)

Hayatın Tatları dedi ki...

:)
bende de var bu mimden. fırsat bulursam inş cvplayacağım

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

ruj:))
vazgeçilmezimiz o bizim:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...