24 Eylül 2012 Pazartesi

40 Duamız

Herkese merhaba...
 
Hastanedeyken 40 gün nasıl geçer diye düşünüyordum ama çok şükür kırkımız çıktı. Cumartesi günü 40 duamız vardı.
 
Normal duaların biraz dışına çıkıp hem dua hem hoş geldin bebek partisi karışımı bir şeyler yaptım. Evimi süsledim, balonlar aldım :) İçimden ne geliyorsa yaptım, çok da güzel geçti. Tabi ki sizler için fotoğraf da çektim. Ama ne yazık ki o karmaşa da masanın resmini çekmeyi unutmuşum. Açıkçası ben bir şey yapmadım, anneanne ve babaanne döktürdü bu sefer.
 
40 duası nasıl yapılır diye merak edenler için benim yaptıklarımı yazmak istiyorum. Öncelikle mevlüt değilde dua dememin sebebi sadece duasının okunması. Gelen misafirlerime önce lohusa şerbeti ikram ettim. Tarifini yakında vereceğim. Daha sonra duamız başladı. Duayı kayınvalidem okudu. O sırada bende kızımı gelin gibi süsleyip onun yanında oturdum. Dua sonunda adet üzerine kızım kucaktan kucağa gezdi. Bu konuda anneler sanırım genellikle çekiniyorlar. Ama ben kızım için oraya gelen, onun için dua edip, iyi dileklerini sunan insanların birer dakika bile sürmeyen kızımı kucaklama arzularını geri çevirmek istemedim. Duadan sonra ise ikram yapıldı. Menümüz oldukça kalabalıktı :) Yemek blogu olan anne olarak bir katkım olmadı :))) anneanne ve babaannenin ellerine sağlık.
 
 
Evim ve balonlarım :)
 


 
Misafirlerime ikram etmek için 10x10cm organze kumaşın içine ayrı ayrı tuz, şeker ve pirinç koyup bohça şeklinde bağladım ve dua okunurken duayı okuyan kayınvalidemin önüne koydum. Dolayısıyla okunmuş tuz, şeker ve pirinç oldular. İsteyen herkese dağıttım. Misafirlerimin çok hoşuna gitti.
 
 
Klasik mevlüt şekeri yerine butik kurabiye yaptırdım. Yıldız'ıma özel bu kurabiyeler gerçekten mükemmeldi. Herkes bayıldı. Kurabiyeleri benim gibi blogcu, her şeyiyle evinde hazırlayan Eylem yaptı. Emeğine sağlık, istediğimden de güzel olmuşlardı. Nasıl kıyıpda yiyeceğim diyordum ama tatları da nefisti. Bu kurabiyelerden yada şeker hamuru pastalardan yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. Eylem'in bağlantılarını aşağıdaki linklerde bulabilirsiniz.
 

 
 
Kızım ve ben
 
 
 
 
Sevgiler...
 
 

3 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

ALLAH kabul etsin canım.bebişe sağlıklı mutlu uzun bir ömür dilerim.sevgiler.

Gülcan dedi ki...

allah kabul etsin allah analı babalı büyütsün inşallah. sevgiler.

marifet ellerimizde dedi ki...

AY CANIM MAŞALLAH MAŞALLAHHHHHHHHHHH SENI ZATEN MERAK EDIYORDUM....ALLAH ANALI BABALI BUYUTSUN......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...