20 Temmuz 2012 Cuma

Tariflere Ara, Çünkü Bebeğim Geliyor :)

Herkese merhaba...

Öncelikle hepinizin Ramazan ayını huzur ve afiyet içinde sevdiklerinizle geçirmenizi dilerim.

Bu gün tarif yok! Aslında bir süre de olmayacak. Çünkü bloguma bir süre ara vermek durumundayım.

Ara vermemin sebebi aslında çok çok güzel bir şey. 8,5 aydır içimde büyüttüğüm ve artık kucağıma almama çok az bir zaman kaldığı biricik kızım!

Evet, ailemize yeni biri katılıyor ve ben bunu sizlere daha önce anlatmadım. İlk öğrendiğimde büyüklerimiz aman kimseye söyleme nazar değer dedi, sonradan da yazmak nasip olmadı işte :)

Sizlerden isteğim bu mübarek günlerde benim ve kızım için dua edin. Canımın içindeki canım bebeğimi sağlıkla kucağıma almayı, kolay bir doğum yapmayı nasip etsin inşallah Allahım. İyi dileklerinize ve dualarınıza şu an çok ihtiyacım var. Malum zaman yaklaşıyor, içimdeki heyecan her geçen gün çığ gibi büyüyor.

Anne olanlar şu an halimi tahmin ediyorlardır eminim. Karnı burnunda olan ben sıcaklarla başım dertte. Bu haldeyken değil yeni yemekler pişirmek, yemek yemeye bile halim olmuyor. İşte bu yüzden bloguma içim cız ede ede ara vermeye karar verdim.
Doğuma az bir zaman kaldı, sonrasında kızımla birbirimize alışana kadar da bir süre sanırım bir şeyler paylaşamam. Gerçi benim sağım solum belli olmaz belki arada dayanamaz giriş yaparım :) Ama siz yine de beni unutmayın, bırakıp gitmeyin. Bu aranın bir sonu mutlaka olacak!

Döndüğümde yoklama yapacağım ona göre :)))

Sonsuz sevgilerle...

5 yorum:

pembe kekik dedi ki...

Sağlıkla büyütmen dileğiyle. Doğumdan da bizi haberdar et lütfen. Fotoğraf koymasan da olur:) Çok tatlı bir bebek olacağından eminim ben. Canım benim. Sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

şimdiden hayırlı olsun canım.ALLAH uzun mutlu bir yaşam verir inşallah.sevgiyle kal.

bırtutamkekik dedi ki...

aaaaaa....
nee cici birr habberr buuu hülyacımm:)))
çookk mutlu oldumm ki beenn:)
teyze oluyorumm desenee:))
hadi hayırlısı ile canımm benim..
sağlıkla alasın kuzucuğunu kollarına..
bekliyorum güzel haberlerini.
çok açmaarayı.
tarife gerek yokk,birses ver yeterr tatlımm:)
çok öpüldün güzell anne..
muhabbetle..
hayırlı ramazanlar tatlım..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM HÜLYAM SAĞLIKLICA BÜYÜT İNŞALLAH GELİNCEDE HABER VER SENİ ZİYARET EDELİM CANIM.
HAYDİ DARISI OLMAYANLARIN BAŞINA.

özge dedi ki...

bebişinizin sağlıklı,bayramınızın neşeli ve huzurlu, yuvanızın şen çocuk kahkahalarıyla dolu olmasını dilerim.
özge

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...