17 Şubat 2012 Cuma

XL Cooking 1 Yaşında!

Herkese merhaba...

Bu gün blogumun doğum günü :) Geçen yıl bu gün bir anda karar verip girmiştim aranıza. Bir yıl ne kadar da çabuk geçti. Bu zaman içinde acı-tatlı tariflerin yanı sıra bazen de duygularımı paylaşmak istedim sizlerle.

Beni evlerinize kabul ettiğiniz, mutfaklarınızda misafir ettiğiniz için çok teşekkür ederim. İnşallah bundan sonra nice yıllarda beraber olup sadece tarifleri değil hayatlarımızı paylaşmaya devam etmemizi diliyorum.

Hepinizi çok seviyorum....



11 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım harika paylaşımlarla dolu nice uzun senelere inşallah.Pizza
larda süper ellerine sağlık sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

canım ne iyi etmişsin aramıza girmişsin nice tariflerle nice senelere inşallah
sevgilerimle....

biraydamasalı dedi ki...

umarım bu cici bloğunuzda daha nice seneler güzel postlar yayınlarsınız.sevgiler

pembe kekik dedi ki...

Daha uzun yıllar nice paylaşımlar dilerim.Sevgiler:)

bırtutamkekik dedi ki...

gönlümüzün baş köşesindesin tatlım her daim...
nice uzun yıllara,beraberce inşallah:)
bağlantı eklemek için seve seve yardımcı olurum tatlım.
izleyici panelinden oturum açıp oradan bağlantı ekle kısmına sayfanın linkini ekliyorsun.
umarım yanlış yönlendirmiyorumdur..
bir sorun olursa tekrar yaz bana tatlım olur mu?
hayırlı cumalar..
sevgiyle kall..

Unknown dedi ki...

Canım benim daha nice paylaşımalra inşallah..
İyiki açmışsın ve seni tanımışız..
Çok öpüyorum.

reyhane dedi ki...

Nice güzel paylaşımlara...

ihlamurcum dedi ki...

Daha uzun yıllar güzel tarifler verme dileğiyle...mutlu yıllar

mutfagabuyrun dedi ki...

nice uzun seneler hep beraber güzel paylaşımlar diliyorum canım.sevgiler.

Unknown dedi ki...

ben de böyle bir anda karar vermiştim hatta bilgisayarı kurcalarken blok açmak gibi bir fikrim bile yoktu. demek ki sadece böyle merhaba diyen bir ben değilmişim. o zaman iyiki doğdu xl cooking ....

Unknown dedi ki...

uzun nice güzel paylaşımlara:)
sevgiler.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...