14 Şubat 2012 Salı

Damla Sakızlı Pasta

Herkese merhaba...

Sevgililer gününde siz ne yapmaktan hoşlanırsınız bilmem ama aşkı her gün yaşamak taraftarı olarak bir güne sıkıştırmayı reddediyorum :) Bazıları "salak" gözüyle bakabilir ama lüks restoranlarda pahalı yemekler veya pırlantalardansa, aşkımın kollarında olmayı tercih ederim. Hemde sadece bu gün değil, her gün :))

Evinde bir şeyler hazırlayacak olanlara çok çok kolay bir pasta tarifi vermek istiyorum, pratik ve lezzetli. Bu pastayı eşimin doğum günü için hazırlamıştım ama tarif bekleyip duruyordu. Görüntüsü itibariyle bu güne yakışacağını düşündüm :)


Malzemeler

Pandispanya için;
4 adet yumurta
125 gr toz şeker
125 gr un

Kreması için;
1 paket Creme Ole Damla Sakızlı
500 ml süt

Üzeri için;
Nar

Bir çırpma kabına yumurtaları ve şekeri koyup boza kıvamına gelinceye kadar çırpıyoruz. Elediğimiz unu da karışıma ekleyip bir kaşık yardımı ile havalandırarak karıştırıyoruz. Yaklaşık 25 cm çapındaki kek kalıbımızı yağlayıp üzerine biraz un serpiyoruz ve kek karışımımızı bekletmeden kalıba döküyoruz. Önceden 180 derecede ısıtılmış fırında yaklaşık 20 dakika pişiriyoruz.

Damla sakızlı Creme Ole'yi süt ile çırparak hazırlıyoruz. Pişen pandispanyamızı soğuduktan sonra yatay olarak ikiye kesiyoruz. Kremamızdan ortasına biraz sürüp üst parçayı kapatıyoruz. Ve pastamızın üzerini tamamen kremayla kaplıyoruz.

Son olarak ayıklanmış nar taneleri ile üzerini süslüyoruz.

Gerçekten çok kolay, çok hafif ve çok lezzetli oluyor. Denemenizi tavsiye ederim.

Afiyetle...

10 yorum:

pembe kekik dedi ki...

Krem Ole'yi ben de çok sevdim.Ellerine sağlık.Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Bende biraz sonra kalkıp pastamı hazırlayacağım..
Ellerine sağlık canım..
Harika görünüyor.

Hayatın Tatları dedi ki...

Doğru söylüyorsun bende pasta yapayım evde en iyisi..

bırtutamkekik dedi ki...

mmm..
misss miss:)
ellerine sağlık canımm.
akıllı kadınsın vesselamm:)
bir güne sığıştırılmamalı sevgi bencede..

haa birde:
canım izleyici panellerindeki resmine tıklayınca,sayfanın bağlantısına ulaşılmıyor.
bu senin daha az kişi tarafından izlenmene sebep olur.
bi kontrol edip bağlantısını ekle sayfanın.
sevgiyle kal tatlım..
:)

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık Hülyacım:)
pastan çok şeker:)
sevgiler..,
mutlu günler..

marifet ellerimizde dedi ki...

ooff ellerıne saglık.....

chfashiontrend dedi ki...

Wowooowwww ne hoş bir pasta ....ellerine sağlık ..çok da lezzetlidir eminim...sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ben geldim
mmmmmmmm
harika olmuş
şifası içinde
ellerine sağlık
:)
bana da beklerim
:)
mutlu olcanım
özverilisin.

mutfagabuyrun dedi ki...

damla sakızını pek sevmiyorum ama görüntüye bayıldım canım.harika olmuş.ellerine sağlık.hayırlı cumalar.

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık nefis olmuşlar. 8-22 şubat arası çay kahve bahane etkinliği ev sahibesiyim tariflerinizle katılmak isterseniz beni mutlu edersiniz sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...