14 Kasım 2011 Pazartesi

Pratik Milföy Tatlısı


Herkese merhaba...

Haftaya çok pratik bir tatlıyla başlamak istedim. O kadar kolay ve hızlı ki, tatlı krizleri için adeta :))


Malzemeler

6 adet milföy hamuru
1 adet yumurta sarısı

Arası için;
Vanilyalı dolgu kreması
250ml süt
1 adet muz

Üzeri için, pudra şekeri

Kare şeklindeki milföy hamurlarını ikiye kesip, pişirme kağıdı serdiğimiz fırın tepsisine koyuyoruz. Milföylerin üzerine yumurta sarısı sürüp, bıçakla 1-2 yerinden deliyoruz.

Önceden 200 derecede ısıtılmış fırında 10-15 dakika pişiriyoruz.

Milföylerimiz pişerken 250ml süt ile dolgu kremamızı hazırlıyoruz. Diğer bir tarafta da 1 adet muzu ince ince dilimliyoruz.

Fırından çıkardıktan sonra kabaran milföylerimizi bir bıçağı arasında sokup yavaşça açarak, 2 parçaya ayırıyoruz.

İkiye ayırdığımız milföylerin arasına önce krema sürüp, sonrada üzerine ikişer dilim muz koyup milföyün üst parçasını da kapatıyoruz. Tüm milföylerimizi bu şekilde hazırladıktan sonra üzerlerine pudra şekerini küçük bir çay süzgecinden eleyerek döküyoruz.

Buzdolabında soğuttuktan sonra servis yapabilirsiniz.

Afiyetle...


7 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım bende çok sık yaparım çok pratik ve leziz oluyor ellerine sağ
lık öpüyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

kolay ve lezzetli bir tatlı olmuş canım.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik hayirli aksamlar .

Unknown dedi ki...

En pratiğinden ve tam benlik..
Ellerine sağlık canım..
Öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

bir türlü yuapamadıklarım listesinde bu tatlı bir de ekmek tatlısı var tabişi onuda yapamadım bi türlü:DDD
ellerine sağlık canımm.))

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Gerçekten çok pratik Çok da güzel olmuştur eminim.Sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

biliyorum bu tatlıyı çok güzel oluyor seninkide harika olmuş canım ellerine sağlık
kucak dolusu sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...