23 Kasım 2011 Çarşamba

Doğum Günü Sofrası

Herkese Merhaba;

Dün sevgili eşimin doğum günüydü. Özel günlere çok önem veririm ve beni çok heyecanlandırır. Onun için çok güzel bir sofra hazırladım. Aslında biraz da blogum için :) Malum yeni yıl yaklaşıyor ve ben yeni yıl masaları için özel tarifler vermeyi planlıyorum Aralık ayında. Doğal olarak da süslü yemeklerimi sizler için önceden yapmaya başladım.

Canım kocacığımın doğum gününü bir kez daha buradan da kutlayıp masamıza geçiyorum :)












Doğum günü masamız da işte bunlar vardı, umarım sizler de beğenmişsinizdir :)

Sevgilerle...

11 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

maşşallah canım.harika sunumlar olmuş.ellerine sağlık.tarifleri bekliyorum.sevgiler.

Unknown dedi ki...

vay vay vay !!! Sofraya bak yaaa. Ne güzel sunulmus, ananasli gorunuy=mu salata galiba? bayildim vallah, hepsi birbirinden guzel olmus. tarifleri merak bekliyecegim. Ellerin dert görmezsin

Unknown dedi ki...

Canım benim öncelikle eşine sağlık
lı,huzurlu bir ömür dilerim sizler
le beraber.Sunumlarına bayıldım ellerine sağlık öpüyorum.

Şirince Tatlar dedi ki...

sunumlarına bayıldım canım nice yaşlara diyelim Allah bozmasın mutluluğunuzu sevgiler

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

beğenmek ne demek canım harika olmuş o ne güzel sunumlar bayıldıım ellerine sağlık tarifleri bekliyorum

Unknown dedi ki...

Offfff ama yaa..
Gözlerimi alamadım bunlar müthiş güzeller canım..
Biraz önce tarifleri ver bunların inanmerakla beliyorum.
Ellerine sağlık cnaım
Ayrıca eşine Allah uzun,sağlıklı bir ömür nasip etsin canım..

susamcorekotuFeriha dedi ki...

harikulade görüntüler,eşine mutlu yıllar

yemekbiraşk dedi ki...

nice mutlu seneler.. bende çok özenirim özel günlere:) tarifler süper ananas salatanın görüntüsüne ayıldım:)
sevgiler

pembe kekik dedi ki...

Nice mutlu yıllara,hep beraber mutlu ve sağlıklı bir yaşamınız olsun.Hepsi birbirinden güzel.Tariflerini bekliyoruz.Sevgiler:)

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm bunlar ne güzel şeyler özellikle ananasa bayıldım:))ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Nasıl romantik bir masa olmuş. Ellerinize sağlık.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...