1 Ekim 2011 Cumartesi

Mim!

Herkese nefis bir hafta sonu dilerim :)

Sevgili Pembe Köşe beni mimlemiş. Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım 4 tarifi soruyor. Bu aralar blog aleminin en popüler mimi bu sanırım, herkes de güzel cevaplar okudum. Benim cevabım...

Eeee... Malum adadayız; sıcak bir ada olduğunu umarak yanıma Glyse alıyorum öncelikle. Hem serinletir, hem de kahve ihtiyacımı alır :)


Ana yemek olarak  çok kararsız kaldım ama sanırım Tuzda Tavuk almaya karar verdim. Evde yaptığımda hep göğüs kısmı bana düşer, adada yalnızım nasılsa but, kanat ne varsa yerim :)))


Tavuğun yanında yemek için Patlıcan Kızartması Salatası alıyorum.


Tatlı olarak da yanıma blogumda da çok ilgi gören Devekuşu Yumurtası alıyorum :)


Eeee adada yanlızım nasılsa bol kalorili de olsa yerim ben bunları :)) Hem ıssız ada barınak yap, avlan derken yakarım yaa ne olucak değil mi :)))))

Bu mim cevaplamayan kaldıysa ona gitsin :))

Sevgiler..

6 yorum:

pembe kekik dedi ki...

Bu mimi cevaplaması daha kolay ve daha güzel:)

mutfagabuyrun dedi ki...

çok güzel cevaplardı canım.tatlıda benim de gözüm kaldı haberin olsun.öpüyorum seni.

marifet ellerimizde dedi ki...

mıme cevapp super....tarılferı onceden zten ıncelemıstımnefıss. bu arada oncekı pancake benı bıtırdııı ellerıne saglık:)))))

lengineer dedi ki...

Harika cevap olmuş:)
İyi ki mimlemişim:D

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

deve kusu yumurta tatli tarifini alip bende götürecem yanimda :)

keskinli dedi ki...

selamlar mim cok güzel konuda harika bak ben deve kusu yumrtasini görmemistim tarifi hemen aldim en kisa zamanda deneyecegim insallah sevgiler iyi pazarlar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...